TELENOR PREVARIO KORISNIKE

Umesto dosadašnjih 330 dana, uplaćena dopuna važi samo 60. Čak 11 različitih pripejd tarifa objedinjeno je u jednu, o čemu su vlasnici kartica bili obavešteni SMS porukom, bez mogućnosti izbora

 
Posle 60 dana blokirate moj novac i primoravate me da uplatim još novca, iako imam kredit
Ivan Vuković, klijent “Telenora”

Promenu vlasničke strukture “Telenora” eć su na svojim plećima počeli da osećaju i korisnici usluga ovog mobilnog operatera. Među prvima na udaru našli su se vlasnici pripejd kartica, kojima je nedavno putem SMS-a stigla poruka kojom ih operater obaveštava da je došlo do promene u tarifama, a koje počinju da se primenjuju od 24. aprila. Naime, pripejd tarifni paketi: “Tako lako”, “Više priče”, “Telenor Play+”, “Telenor Prepaid Youth”, “Telenor Prepaid 3 puta više”, “Standard”, “Priča”, “Posle 4”, “Poruke”, “Handset tako lako” i “Handset priča” biće prebačeni na tarifni paket “Teleor pripejd 200”.Ono što je najviše pogodilo korisnike jeste što se skraćuje period važenja uplaćenog kredita sa 330 sa 60 dana.

Reklamne poruke u nepristojno vreme

Pojedini korisnici “Telenora” svoje nezadovoljstvo nisu izrazili povodom sadržaja dobijenih poruka od operatera, već vremenom kada te poruke stižu.
– Molim vas da reklamne SMS poruke šaljete u neko normano vreme – napisao je Zoran Stojanovski i priložio fotografiju na kojoj se vidi da su mu tri poruke stigle u i te kako nepistojno vreme. Dve su mu poslate oko pola dva iza ponoći, a jedna oko šest sati ujutru.

– Bez moje saglasnosti prebacujete me na novi tarifni paket, a cene su potpuno iste kao i na starom “Tako lako”, samo zato što mi skraćujete trajanje dopune sa 330 a 60 dana ili postoji neki razlog da bi korisnicima bilo bolje, a ne samo vama? – poručio je vidno iznerviran korisnik Ivan Vuković, a na njihovo opravdanje da je sve u cilju olakšavanja usluga korisnicima poručio:

– Niste vi meni ništa olakšali, nego mi posle 60 dana blokirate moj novac i primoravate me da uplatim još novca iako imam kredit. To jest nemam, pošto ste ga blokirali. Znam a da vi imate mogućnost da izmenite cene, usluge i, naravno, uvek na štetu vaših korisnika ili uskoro bivših korisnika.Ništa manje zbog svega ovognije bila, najblaže rečeno, razočarana još jedna korisnica, Katarina, koja je kratko upitala:– Kako nekoga mogu da obaveste da će mu tarifni paket biti promenjen na tarifni paket “Telenor pripejd 200” bez objašnjenja šta to znači? Kako se to šalju poruke sa naređivačkim stavom za promenu tarifnog paketa?

60 dana sada važi uplaćena dopuna

Sve što su predstavnici “Telenora” imali da poruče nezadovoljnim klijentima jeste da je sve po zakonu.– Kako bismo olakšali izbor paketa, kreirali smo jedan za sve korisnike, aopštim uslovima je predviđena mogućnost da “Telenor” izmeni cene usluga ili druge komercijalne uslove – poručuju iz “Telenora”.Da ova kompanija voli da neprijatno iznenadi svoje korisnike porukama, pokazalo se i prošlog meseca, kada im je saopšteno da se samo dva meseca nakon instalacije ukida aplikacija za čuvanje kontakata i fotografija, o čemu je Zaštitnik ptrošača već pisao.

Share
Popularno
loading...

SLIČNE VESTI