TELENOR PREVARA – NAPLACUJU BESPLATNE APLIKACIJE

“Telenor” navukao klijente da instaliraju aplikacije za čuvanje kontakta i fotogrfija, a sada ih ili ukidaju, ili traže doplatu.

Naime, poznati operater o čijim zamkama za klijente je Zaštitnik potrošača i ranije pisao smislio je još jedan način kako da prevari sve korisnike i tako im uzme još koji dinar više za febrarski račun.Tokom januara građanima koji koriste usluge “Telenora” stigla je poruka sa besplatnom ponudom da sve svoje kontakte iz telefona prebace na aplikciju “My Contacts” kako bi bili bezbedni i osigurani. Dok je ljubiteljima fotografije i selfija ponuđena opcija da svoje slike iz telefona sačuvaju uz pomoć plikacije “Capture”. Sve ovo uz napomenu da je ovo još jedna sjajna nagrada i ponuda za njihove korisnike.Međutim, samo mesec dana kasnije, operater je istim tim korisnicima mreže poslao poruku da se aplikacija za kontakte ukida od 1. marta, a da se kapacitet aplikacije za čuvanje fotografija smanjuje na dva gigabajta. I sve to bez objašnjenja kako da oni koji su instalirali ove opcije povrate svoje kontakte i slike nazad na svoj nalog?!

Teorije zavere: Klasična špijunaža

Zbog čega se tako hvaljena aplikacija “My Contacts” ukida, od “Telenora” nismo saznali, ali su zato građani razvili svoju teoriju, a to je da je reč o “klasičnoj špijunaži”.

– Niste vodili računa o ranim i raznim ponudama koje su “u vašem interesu”, a u stvari na tržištu imaju svoju cenu. Saznali su, džabe koliko je njihovih brojeva i slično. ključite im kameru i mikrofon da bi mogli da “vas zaštite od zloupotrebe” – napisao je izvesni Miga, a što je podržala Rada Bogdanović:
– Skupljaju kontakte… Sad nam je broj telefona kao JMBG. Nezaštićeni smo 300 odsto.

Jedna od žrtava “Telenor” propagande bila je i naša poznata novinarka Tatjana Vojtehovski. Revoltirana i ogorčena ovakvim postupkom, ona je na društvenim mrežam podelila svoje muke: “Telenor” me je prvo zatrpavao porukama da je super imati “My Contacts” aplikaciju, pa sam je instalirala i prebacila kontakte. Sad me obaveštavaju da isključuju aplikaciju, uz nerazumljivo objašnjenje kako da vratim sve kontakte u telefon – ispričala je Tatjan, koja je nasela na ubeđivanje pomenutog mobilnog operatera.Na njeno pitanje zašto to rade kada su ubeđivali klijente da je aplikacija odlična, iz “Telenora” su joj poručili da se “trude da budu inovativni i da se razvijaju u skladu sa potrebama korisnika”.

– Ovo nije odgovor, niti su potrebe korisnika da ukidate aplikacije za koje ste tvrdili da su odlične i neophodne. Pogotovo aplikacije koje se tiču kontakata, gde svaki korisnikdobije blagi napad panike da bi mogao da ih izgubi – poručila je Tatjana operateru “Telenora” koji joj je ponudio pomoć oko prebacivanja kontakata.

295 dinara moraće da plaćaju oni koji žele da nastave da koriste do sada besplatnu aplikaciju za slike

Njen status je izazvao lavinu komentara i negativnih iskustava korisnika “Telenorovih” usluga. Ali to nije kraj. Jedan od klijenata imao je sličan problem, ali ovog puta sa pomenutom aplikacijom “Capture” za čuvanje fotografija.

– Mene su nagovarali da instaliram “Capture” sa 100 gigabajta besplatnog prostora, da prebacim slike. Sada su smanjili na dva gigabajta bez najave. Slučajno čujem da će sve biti obrisano 5. marta ako ne uplatim dodatnu pretplatu! Ovo je sramota, prevara, krađa – napisao je očigledno besan korisnik “Telenora”, koji će za čuvanje fotografija na prostoru od 100 gigabajta ubuduće morati da plaća 295 dinara, ili će ostati bez njih.

Share
Popularno
loading...

SLIČNE VESTI