VELIKA PLJACKA RTV PAJTICEVCI SA RAČUNA UZELI PREKO 2.000.000 evra

VELIKA PLJAČKA RTV! Pajtićevci spiskali silan novac, SA RAČUNA NESTALO 2.000.000 evra!
Od 2008, kada je lider DS Bojan Pajtić postavio svoje ljude u Upravni odbor, do danas s namenskog računa za izgradnju nove poslovne zgrade RTV netragom nestalo dva miliona evra!

Dva miliona evra namenjena izgradnji nove poslovne zgrade Radio-televizije Vojvodine netragom su nestala sa namenskog računa RTV dok su pokrajinskim Javnim servisom rukovodili bliski saradnici lidera DS Bojana Pajtića!

Ovo za Informer tvrdi bivši član UO RTV Đorđe Vukmirović.

Kako su sve rasipane pare RTV

* Bivše rukovodstvo RTV potrošilo je čak 7.300.000 dinara samo za reklamiranje na bilbordima
* Bivši urednici RTV, po nalogu DS dovedeni iz Beograda, mesečno su zarađivali od 250.000 do 400.000 dinara
* RTV sklopila je ugovore vredne više od tri miliona dinara s advokatskom kancelarijom Srđana Sikimića, neformalnog savetnika Bojana Pajtića

Vukmirović podseća da je kompletan Upravni odbor koji je od 2006. do 2008. godine vodio RTV decembra 2008. smenjen po direktnom Pajtićevom nalogu. Tad su na rukovodeća mesta postavljeni provereni kadrovi DS, koji su ubrzo očistili silne milione sa računa.

Pare isparile ko zna gde

Đorđe Vukmirović kaže da su pajtićevci 2008. na namenskom računu dobili dva miliona evra predviđenih za podizanje nove zgrade RTV, koja nema svoje prostorije još otkako su NATO agresori uništili objekat televizije na Mišeluku.

Međutim, ove pare su “isparile”, a RTV je i dan-danas “podstanar” u zgradi NIS u Ulici Maksima Gorkog.

Novac izdvojen za poslovnu zgradu koji je bio na posebnom računu od 2008. do danas potrošili su ko zna na šta. Niko zapravo ne zna kako su i za šta te pare potrošene, jedino što se zna da para nema, a nema ni zgrade – kaže Vukmirović i nastavlja:

Ni to nije čitava suma!
Osim dva miliona evra, na posebnom računu za zgradu bilo je još i 50 miliona dinara
Branko Paravinja, nekadašnji pomoćnik direktora RT

Kadrovi Bojana Pajtića i DS su od nas nasledili i potpuno obnovljen vozni park, kao i završenu sistematizaciju radnih mesta po kojoj bi optimalan broj zaposlenih bio 960. Ali oni ne samo da nisu smanjili broj zaposlenih nego su sa 1.140, radnika, koliko ih je tada bilo, broj radnika povećali na 1.500, koliko ih sada ima – objašnjava Vukmirović i dodaje da je UO čiji je on bio član 2008. iznenada smenjen jer je pokrajinskoj vlasti smetalo što su se kadrovi DS premalo pojavljivali na RTV.

Dovodili i svoje novinare

Povodom ovih navoda juče se nisu oglašavali ni Pajtić ni druge demokrate. S druge strane, sve ove navode potvrdio je i nekadašnji pomoćnik direktora finansija RTV Branko Paravinja, koji je takođe “sklonjen”.
Osim dva miliona evra, na računu je bilo još 50 miliona dinara. Ideja je bila da se napravi nova zgrada RTV, jer se samo za zakup prostora u to vreme izdvajalo oko 500.000 evra. Ali to se nije dogodilo, a ovi su na sve to još doveli razne, nove ljude, sa prilično visokim platama poput honorara Marine Fratucan. Među novozaposlenima je bilo i mnogo novinara iz Beograda i sa TV B92. Izgleda da su tako pojeli pare namenjene za zgradu – zaključuje Paravinja.

Najpoplarnije
Facebook Comments
Share

Leave a Reply