SMRSAJTE BEZ DIJETE I TERETANE : 10 NACINA

Pridržavajući se ovoga možete bez muke da skinete kilograme.
Mnogi ljudi vode bitke sa viškom kilograma, što zbog brzog vremena u kojem živimo i koje nam ne dozvoljava da često jedemo “na kašiku”, što zbog toga što neki jednostavno uživaju da jedu. 

Međutim, kada dođe do toga da taj višak treba skinuti, svi su na istoj muci. Zbog toga je neophodno da sebi olakšate taj postupak, što ćete učiniti na sledeći način.

1. Čaša vode pre svakog obroka

Studija sprovedena u Ujedinjenom Kraljevstvu pokazala je da su ljudi koji su pili nekoliko čaša vode pre svakog jela, izgubili 4kg za period od 3 meseca.

2. Doručak

Pripadnici registra Nacionlalne kontrole težine izjavili su da su izgubili 30 i više kilograma za 6 godina, a 78 odsto njih je svakoga dana doručkovalo.

3. Vežbanje za vreme reklama

Umesto da listate kanale dok traju reklame na televiziji, iskoristite tih 5 minuta za nekoliko kratkih vežbi.

4. Hodajte 5 minuta duže dnevno

Povećanje nivoa aktivnosti za samo nekoliko minuta može da pomogne u gubitku težine. Poenta je da se aktivnost poveća do 30 minuta dnevno.

5. Pravilno žvakanje hrane

Ljudi obično konzumiraju više hrane nego što misle, zato što jedu brzo. Jedna studija pokazala je da su ljudi koji su svaki zalogaj žvakali 40 puta pojeli za 12 odsto manje hrane od onih koji su žvakali samo 15 puta.
Brojne studije pokazale su da jedinjenje epigalokatehin galat (EGCG) u zelenom čaju smanjuje apsorbciju masnoće i dovodi do bržeg gubitka kilograma. Zeleni čaj sadrži kofein, tako da budite pažljivi da ga ne pijete pred spavanje.

7. Nemojte se plašiti mlečnih proizvoda

Studija, objavljena na portalu “Istraživanje gojaznosti”, pokazala je da su žene koe su jele mlečne proizvode sa malo masnoće tri puta dnevno, izgubile 70 odsto više kilograma od onih koje su bile na dijeti koja podrazumeva izbegavanje mlečnih proizvoda.

8. Hodajte dok pričate telefonom

Sprovedeno je istraživanje u kojem su ispitanici jeli 1.000 kalorija više dnevno, tokom 8 nedelja. Oni koji su se kretali tokom svakodnevnih aktivnosti,sagoreli su višak kalorija.

9. Najmanje 7 sati sna

Ljudi koji ne spavaju dovoljno imaju veći poriv za hranom. iz razloga što nedostatak sna pokreće deo mozga koji povećava želju za hranu. Osim toga, nedostatak sna smanjuje proizvodnju leptina u telu, koji je zadužena za osećaj sitosti.

10. Vežbajte sa prijateljima

Najpoplarnije
Facebook Comments
Share