ROKFELER I SOROS ZA HAOS U SRBIJI UPLATILI 1.958.218 dolara tzv. nezavisnim medijima i NVO!

Zloglasni američki tajkuni Džordž Soroš i Džon Rokfeler od januara 2014. do oktobra 2016. godine uplatili skoro dva miliona evra takozvanim nezavisnim medijima i nevladinim organizacijama

Američki tajkuni Džordž Soroš i Džon Rokfeler, poznati po tome što svojim milionima širom sveta izazivaju prevrate i krvave građanske sukobe, velike pare ulažu i u medije i NVO u Srbiji. Soroš i Rokfeler su od januara 2014. do oktobra 2016. godine u stvaranje haosa u našoj zemlji uložili tačno 1.958.218 dolara, pokazuje dokumentacija do koje je došao Informer.

Na platnom spisku Soroša i Rokfelera su takozvani nezavisni mediji i nevladine organizacije, čiji je jedini zadatak da lansiraju lažne afere i stvaraju atmosferu haosa u Srbiji.

Milioni i za ‘patku’

Prema preciznim podacima do kojih su naši urednici došli, najviše je profitirao Fond za humanitarno pravo Nataše Kandić, koji je od Soroša dobio 550.000 dolara, a od Rokfelera još 160.000 dolara. Prljave pare američkih tajkuna dobijali su i NDNV Sabahudina Dinka Gruhonjića, CEAS, čija je šefica NATO lobista Jelena Milić, i KRIK Stevana Dojčinovića.

Milione od Soroša i Rokfelera, kako nadalje pokazuju finansijski podaci, uzeli su i Helsinški odbor Sonje Biserko i “Žene u crnom”.

Na tajkunskom platnom spisku su i organizacije poput Beogradskog centra za ljudska prava i “Jukoma”, koji učestvuju na takozvanim građanskim protestima pod simbolom “Žute patke”.

Kako je Informer ranije objavio u više tekstova, ove i druge organizacije i mediji su od 2014. do 2016. godine naplatili ogroman novac i od stranih ambasada, ministarstava i fondacija, pa čak i direktno od američkog Stejt departmenta!?!

Komentarišući ove podatke, analitičar Branko Radun ocenjuje da je ovo samo “vrh ledenog brega” jer postoji mnogo organizacija koje Soroš i Rokfeler indirektno finansiraju.

Te organizacije ne dobijaju direktno njihove pare, već se finansiraju iz drugih stranih izvora, uz Sorošev i Rokfelerov blagoslov. Treba znati da nije ceo nevladin sektor kompromitovan, jer ima i onih koji rade korisne projekte. Međutim, neki od njih iza naizgled benignih projekata guraju političke interese svojih finansijera. Čak su i neke vladine institucije naivne, pa često podrže projekte koji samo na prvi pogled deluju čisto i korisno – ističe Radun.

Lažna propaganda

Milorad Vučelić, glavni urednik nedeljnika “Pečat”, smatra da Soroš i Rokfeler premalo plaćaju svoje srpske poslušnike.

To su realno bedne pare, osim za osobe slabog karaktera. Strašno je da neko za tako sitne pare prodaje svoje samopoštovanje, moral i državu. U drugim državama se to mnogo više plaća. Najgore od svega je to što oni nikako ne mogu da ostvare svoje ambicije i sruše vlast u Srbiji. Oni se samo bave uznemiravanjem javnosti, lažnom propagandom i ogovaranjem – zaključuje Vučelić.

Najpoplarnije
Facebook Comments
Share