KOMPLETAN SPISAK KOME JE SOROS DAVAO NOVAC U SRBIJI … MEDIJI, SUDIJE, TUZIOCI …..

SOROŠ ZA HAOS U SRBIJI DAO SKORO ČETIRI MILIONA EVRA! Objavljujemo spisak svih plaćenika američkog tajkuna!
Najviše para isplaćeno 2013. i 2014, posle dolaska Vučića na vlast… Opasno: Soroš plaća NVO, novinare, manjinska i LGBT udruženja, ali i sudije, tužioce, fakultete…

Zloglasni američki tajkun Džordž Soroš, čovek koji stoji iza takozvanih obojenih revolucija na istoku Evrope, beskrupulozni milijarder koji je odgovoran i za krvavi rat u Ukrajini, ne žali silne pare ne bi li i Srbiju gurnuo u totalni haos, otkriva Informer!
Soroš je, naime, od 2011. do 2014. godine raznim nevladinim organizacijama, novinarima, manjinskim i LGBT organizacijama, ali i sudijama, tužiocima i fakultetima u našoj zemlji isplatio tačno 391.940.146 dinara, što je po kursu koji je važio u vreme uplata – skoro četiri miliona evra!

Najveći deo, gotovo dve trećine tog novca, isplaćen je tokom 2013. i 2014. godine, dakle posle dolaska Aleksandra Vučića na vlast. I iako Soroš novac zvanično uplaćuje za “razvoj demokratije” i “unapređenje civilnog društva”, jasno je da su milioni gotovo isključivo namenjeni za urušavanje Srbije kao države i dovođenje na vlast američkih marioneta!

Kandić, Biserko, Milić…

Javnost u Srbiji prvi put je u prilici da vidi koga sve, kako i koliko Soroš plaća u Srbiji! Spisak Soroševih plaćenika koje objavljuje Informer otkriven je pošto su hakeri upali u kompjuterski sistem američkog tajkuna i tako došli do više od 2.500 “strogo poverljivih dokumenata”.

Među njima je i spisak Soroševih plaćenika u Srbiji! Informer u interesu javnosti na narednih pet strana objavljuje kompletan spisak…

Od 2011. do 2014. godine odobreno je ukupno 236 projekata, a ogromne pare dobili su Centar za kulturnu dekontaminaciju Borke Pavićević (2.242.776 dinara), Helsinški odbor za ljudska prava na čelu sa Sonjom Biserko (2.228.400), Fond za humanitarno pravo Nataše Kandić (1.466.100) i Medija centar NUNS Vukašina Obradovića (5.689.125 dinara). Tu su, takođe, i Fondacija “Ana i Vlade Divac” (2.633.638), Fond B92 Verana Matića (2.001.250), ANEM (3.956.225), Peščanik (1.297.400) i Centar za evroatlantske studije Jelene Milić (2.508.400).

Međutim, poseban skandal predstavlja činjenica da se na Soroševom platnom spisku nalaze, verovali ili ne, čak i Društvo sudija Srbije i Udruženje javnih tužilaca i zamenika javnih tužilaca Srbije!

Oni su od američkog tajkuna, koji otvoreno radi na destabilizaciji naše zemlje, dobili 5.152.000, odnosno 7.294.500 dinara!
Sasvim je inače zanimljivo i da je najviše para Soroš isplatio za projekte tokom 2013. i 2014, i to za one koji su direktno usmereni protiv premijera Aleksandra Vučića i Vlade Srbije.

Tako je do majskih izbora 2012. i trenutka kada je koalicija predvođena SNS preuzela vlast američki tajkun za 24 projekta dao 76.175.615 dinara. Od momenta pak kada Vučić dolazi na vlast, ove donacije se drastično uvećavaju, pa isplaćena suma za 2013. i 2014. iznosi ogromnih 315.764.531 dinar. Značajne “grantove” u tom periodu dobijaju nedeljnik “Vreme” i dnevni list “Danas”, koji koriste svaku priliku da pljuju Vučića.

Niko od pomenutih plaćenika juče nije želeo da govori za Informer, osim predsednika upravnog odbora ANEM-a Milorada Tadića, koji je samo kratko poručio da “nije nikakva tajna da su dobili novac od Soroša, ali da ne zna ništa o konkretnom projektu jer tada nije bio na čelu ANEM-a”.
S druge strane, urednik “Novog standarda” Željko Cvijanović ističe da je lista Soroševih uplata za Srbiju ozbiljan alarm.

Ako imamo u vidu da je od 2011. do danas za svoje projekte u Srbiju investirao skoro četiri miliona evra, to znači da su najkasnije tada formirani planovi za “dovršavanje posla” na Balkanu, kako su te namere eufemistički nazivali američki funkcioneri – podvlači Cvijanović, dodajući da zahvaljujući tim uplatama u Srbiji kao na dlanu možemo da vidimo Soroševu široku mrežu:

Jasno je koliko je ta mreža duboko ušla i u srpsku kulturu i u obrazovanje, a ne samo u NVO sektor. Za to vreme vidimo i čitav niz organizacija s kojima su sarađivale i u kontinuitetu sarađuju vlade Srbije. Tako da sam uveren da bi jasno distanciranje današnje vlade od tih organizacija bio korak koji bi morao da prethodi svim narednim u borbi protiv Soroševih namera u Srbiji.

Mitrović: Svaki gušter ovde misli da je krokodil

Vlasnik TV Pink Željko Mitrović ironično primećuje da “ako se Soroš više otvori, i ovo društvo može biti otvorenije”.
– Đole (Džordž Soroš, prim. aut.) je mogao i više da se otvori s obzirom da je ovo zatvorena stvar otvorenog društva! Ovako mi nekako sve to liči na ponižavanje onih koji čeznu za Đoletovom otvorenošću, a u stvari on ih otvara, ali samo njih, i to tamo gde se najmanje nadaju! Kod nas, nažalost, svaki gušter kome Đole baci par kovanica u šešir pomisli da je krokodil – napominje Mitrović.

Sve je crno na belo

Urednik “Pečata” Milorad Vučelić navodi da je ova suma druga velika Soroševa “investicija” u Srbiji.

Prva je bila za vreme Miloševića, kad je plaćao za rušenje Jugoslavije. A ova sada služi za razbijanje Srbije. Soroš je finansirao ljude devedesetih godina, koji se i sada nalaze na njegovom platnom spisku. A vidimo da ima i neke nove. Ti korupcionaši rade direktno protiv Srbije – naglašava Vučelić.

Analitičar Branko Radun ocenjuje da je značajno što su procurela dokumenta američkog biznismena.

Sad možemo da vidimo crno na belo ko je i koliko novca dobijao od Soroša. On je očigledno pokušavao da stvori medijsku, nevladinu i političku scenu u Srbiji koja bi predstavljala opoziciju postojećim strukturama i bila proamerički orijentisana – zaključuje Radun

IZVOR : INFORMER

Najpoplarnije
Facebook Comments
Share