KOKA KOLA PREVARA! KAKO NAS VARAJU NA KOKAKOLI

Na limenkama ovog gaziranog soka piše da je peporučena maloprodajna cena 50 dinara, dok nam prdavci naplaćuju i do 20 dinara više
 

Ovo je tipičan primer varanja kupaca i njihovo dovođenje u zabludu
Vera Vida, CEPSKada kupujte limenke koka-kole dobro otvorite oči, jer ih prodavci, naročito na trafikama, prodaju po većoj ceni od one koju je preporučio proizvođač!

Iako je kompanija Koka-Kola svim prodajnim mestima poslala preporučenu cenu od 50 dinara za limenku od 330 mililitara, odnosno taj inos je utisnut na ambalaži, ona košta 10 do 20 dinara više. Zato nije ni čudi što se mnogi kupci iznenade kada im ovaj napitak naplate umesto 50, 60 pa čak i 70 dinara, u zavisnosti od mesta prodaje.
Potrošači su nam se žalili i da su obanuti prilikom kupovine većih pakovanja ovog napitka. Na bocama od dva litra piše da je preporučena cena 125 dinara, ali u brojnim slučajevima, na kasi je ta cena bar pet do 10 dinara veća.

Koka-Kola bez odgovora

Ekipa Zaštitnika potrošača kontaktirala je kompaniju Koka-Kola zbog različitih prodajnih cena njihovog najpoznatijeg napitka. Međutim, još nismo dobili odgovore na naša pitnja.Ekipa Zaštitnika potrošača posetila je nekoliko prodavnica i trafika i u većini slučajeva limenku koka-kole platila je 60 dinara. Na naše pitanje zašto naplaćuju veću cenu od preporučene, radnica jedne trafike Zorica M. nam je objasnila:– Ja samo prodajem i nemam veze sa izborm proizvoda niti određivanjem cena. To rade vlasnici trafika. Mada, moram priznati da nam se dosta kupaca žali na različite cene koka-kole, jer na limenci piše jedna cifra, a mi je prodajemo po drugoj. Ono što ja znam je da je tih 50 dinara, koliko piše na ambalaži, samo preporučena cena kompanije, a od vlasnika zavisi da li će to prihvatiti ili ne – objašnjava Zorica.

Domaći stručnjaci smatraju da su zbog ovakve trgovine potrošači velike žrtve, jer prodavci na prevaru pokušavaju da zarade koji dinar više. Predsednica upravnog odbora Centa potrošača Srbije Vera Vida naglašava da prodavci u ovom slučaju ozbiljno krše Zakon o zaštiti potrošača i da nadležni organi moraju ovim da se pozabave.– Ovo je tipičan primer varanja kupaca i njihovo dovođenje u zabludu! Svaki član zakona jasno nagoveštava da cene proizvoda moraju biti jasno istaknute, pravilno napisane, vidljive i da odgovaraju proizvodu. Ne možete vi, u ovom slčaju, koka-kolu na kojoj piše 50 dinara prodavati za 10 ili 20 dinara više. Čak i ako je to potencijalna preporuka kompanije. Ovo je mimo svih propisa i dozvola i svaki prodajni objekat koji ovo krši treba da snosi posledice – ističe Vera Vida.

Share
Popularno
loading...

SLIČNE VESTI