Dzordz Soros : EVO KOGA JE SVE PLACAO I KOLIKO

Zloglasni američki tajkun Džordž Soroš, čovek koji stoji iza takozvanih obojenih revolucija na istoku Evrope, beskrupulozni milijarder koji je odgovoran i za krvavi rat u Ukrajini, ne žali silne pare ne bi li i Srbiju gurnuo u totalni haos.

Od 2011. do 2014. godine odobreno je ukupno 263 projekata, a ogromne pare dobili su Centar za kulturnu dekontaminaciju Borke Pavićević (2.242.776 dinara), Helsinški odbor za ljudska prava Sonje Biserko (2.228.400), Fond za humanitarno pravo Nataše Kandić (1.466.100) i Medija centar NUNS Vukašina Obradovića (5.689.125). Tu su, takođe, i Fond “Ana i Vlade Divac” (2.633.638), Fond B92 Verana Matića (2.001.250), ANEM (3.956.225), Peščanik (1.297.400) i Centar za evroatlantske studije Jelene Milić (2.508.400).

Soroš je, naime, od 2011. do 2014. godine raznim nevladinim organizacijama, novinarima, ali i sudijama, tužiocima i fakultetima u našoj zemlji isplatio tačno 391.940.146 dinara, što je po kursu koji je važio u vreme uplata skoro četiri miliona evra.

Najveći deo, gotovo dve trećine tog novca, isplaćen je tokom 2013. i 2014. godine, dakle posle dolaska Aleksandra Vučića na vlast. Iako Soroš novac zvanično uplaćuje za “razvoj demokratije” i “unapređenje civilnog društva”, jasno je da su milioni gotovo isključivo namenjeni za urušavanje Srbije kao države i dovođenje na vlast američkih marioneta.

Spisak Soroševih plaćenika u Srbiji je otkriven nakon što su hakeri upali u kompjuterski sistem američkog tajkuna i tako došli do više od 2.500 “strogo poverljivih dokumenata”.

Međutim, poseban razlog za zabrinutost predstavlja činjenica da se na Soroševom platnom spisku nalaze i Društvo sudija Srbije i Udruženje javnih tužilaca i zamenika javnih tužilaca Srbije. Oni su od američkog tajkuna dobili 5.152.000, odnosno 7.294.500 dinara.

Soroš finansira organizacije usmerene protiv premijera

Zanimljivo je da je najviše novca Soroš isplatio u toku 2013. i 2014. godine, i to na one projekte koji su direktno usmereni protiv premijera Vučića i Vlade Srbije. Tako je do majskih izbora 2012. i trenutka kada je koalicija predvođena SNS preuzela vlast, američki tajkun za 24 projekta dao 76.175.615 dinara. Od momenta kada Vučić dolazi na vlast, ove donacije se drastično uvećavaju, pa isplaćena suma za 2013. i 2014. iznosi ogromnih 315.764.531 dinar.

Značajne grantove u tom periodu dobijaju nedeljnik “Vreme” i dnevni list “Danas”. Urednik “Novog Standarda” Željko Cvijanović ističe da je lista Soroševih uplata za Srbiju ozbiljan alarm.

– Ako imamo u vidu da je od 2011. do danas za svoje projekte u Srbiju investirao skoro 4 miliona evra, to znači da su najkasnije do tada formirani planovi za “dovršavanje posla” na Balkanu, kako su te namere eufemistički nazivali američki funkcioneri – podvlači Cvijanović, dodajući da zahvaljujući uplatama u Srbiji kao na dlanu možemo da vidimo Soroševu široku mrežu.

– Jasno je koliko je ta mreža duboko ušla i u srpsku kulturu i u obrazovanje, a ne samo u NVO sektor. Za to vreme vidimo i čitav niz organizacija s kojima su sarađivale i u kontinuitetu sarađuju vlade Srbije. Tako da sam uveren da bi jasno distanciranje današnje vlade od tih organizacija bio korak koji bi morao da prethodi svim narednim u borbi protiv Soroševih namera u Srbiji.

Urednik “Pečata” Milorad Vučelić navodi da je ova suma druga velika Soroševa “investicija” u Srbiji.

– Prva je bila za vreme Miloševića, kada je plaćao za rušenje Jugoslavije. A ova sada služi za razbijanje Srbije. Soroš je finansirao ljude devedesetih godina, koji se i sada nalaze na njegovom platnom spisku. A vidimo da ima i neke nove. Ti korupcionaši rade direktno protiv Srbije – naglašava Vučelić.

– On je najveći deo isplatio 2013. i 2014. godine, dakle posle dolaska Aleksandra Vučića na vlast. Iako on navodno novac uplaćuje za „razvoj demokratije“ i „unapređenje civilnog društva“ – rekao je Vučićević.

On je dodao da “poseban skandal predstavlja činjenicu da se na Soroševom platnom spisku nalaze čak i Društvo sudija Srbije i Udruženje javnih tužilaca i zamenika javnih tužilaca Srbije”.

– Oni su od američkog tajkuna dobili oko 7 miliona dinara – istakao je glavni urednik Informera.

Vučićević je dodao da je Soroš značajnu sumu dao i nedeljniku „Vreme“ i dnevnom listu „Danas“.

– Ako imamo u vidu da je od 2011. do danas za svoje projekte u Srbiji investirao skoro četiri miliona evra, to znači da su najkasnije tada formirani planovi za „dovršavanje posla“ na Balkanu, kako su te namere eufemistički nazivali američki funksioneri – objasnio je Vučićević.

Šta je sve Vučićević pričao na TV Pink, pogledajte na ovom snimku:

Najpoplarnije
Facebook Comments
Share