Dijeta sa kokicama

Dijeta sa kokicama

Kokice dijeta je slična mnogim drugim dijetama, koje u centar pažnje stavljaju određenu zdravu namirnicu i oko nje grade ostatak jelovnika.

Kokice su dobar izvor ugljenih hidrata i mogu se koristiti u programima mršavljenja. Na primer, jedna porcija kokica sadrži samo 70 kalorija.

Kokice su hranljive, a u isto vreme ne kvare apetit. Njihova glavna prednost je u tome što sadrže veliku količinu vlakana. Kokice pomažu sistemu za varenje i smanjuju količinu šećera u krvi. Kukuruz ima jedinstven sastav aktivnih prirodnih sastojaka polifenola koji su antioksidanti i dobri su za kožu, oni takođe ometaju razvoj mnogih bolesti i pomažu produženju mladosti.

Kako vam kokice mogu pomoći da smršate i čega bi trebali da se pridržavate:

  1. Jedite male, zdrave obroke svaki dan. Neka vaša ishrana bude bogata proteinima sa malo masti. Počnite ili nastavite da jedete povrće i voće. Neka ono postane deo vaše zdrave ishrane.
  2. Oslobodite se drugih grickalica koje imaju puno masti i kalorija.
  3. Pijte vodu umesto sokova ili drugih visoko – kalorijskih pića kao što su gazirani sokovi.
  4. U toku dana, koristite samo kokice kao užinu.
  5. Kupite kokice bez soli, možete da ih napravite sami kod kuće.
  6. Napravite kokice bez dodavanja ulja i soli.

Zašto je praktična dijeta sa kokicama?

  • Kokice su popularan proizvod koji je široko dostupan u većini prodavnica.
  • Kokice su deo zdrave ishrane.
  • One su bogate vlaknima i imaju jako malo masti.

Zašto nije praktična dijeta sa kokicama?

Zamene odbroka u dijeti nisu delotvorne kod dugoročnog mršavljenja. Hranite se pravilno i vežbajte svakodnevno, tako ćete naći zaista dobar plan za mršavljenje.

Share
Popularno
loading...

SLIČNE VESTI