AMERIKA I EU FINANSIRAJU LAŽOVE I REKETAŠE! Istražujemo ko su STRANI PLAĆENICI u Srbiji!

Stejt department uplatio 92.365 dolara donacija novinama koje objavljuju najstrašnije laži i ucenjuju ljude po Srbiji. CINS i BIRN dobijaju velike pare od Evropske komisije i vlade Holandije! Rokfeler i Soroš direktno plaćaju KRIK

Vlada Sjedinjenih Američkih Država, kroz donacije i takozvano projektno finansiranje, direktno u Srbiji plaća reketaške dnevne novine “Kurir”, otkriva Informer!

Naš insajder, finansijski stručnjak N. S. koji je i lično učestvovao u ovim transakcijama, dostavio nam je precizne podatke o četiri uplate Stejt departmenta na račun “Kurira” tokom 2014. i 2015. godine.

Informer ima dokaze da su Amerikanci u te četiri tranše isplatili ukupno 92.365 dolara. Naš izvor tvrdi da su te donacije samo mali deo keša koji Amerikanci redovno šalju gazdi “Kurira” Aleksandru Rodiću da bi kreirao srpsko javno mnjenje u interesu SAD i NATO pakta!

Ne biraju ‘gazde’

Prema podacima do kojih smo došli, “Kurir” je u avgustu i maju 2015. od Stejt departmenta dobio po 21.589 dolara, dok je prethodno u oktobru i aprilu 2014. godine dobio još 24.587, odnosno 24.600 dolara (pogledajte tabele).

– To je samo mali deo para koje Amerikanci šalju Rodiću. On je za taj novac, a priča se da dobar deo para dobija i u kešu, dužan da vodi uređivačku politiku koja je u skladu s interesima SAD i NATO pakta. Baš zbog tih para u “Kuriru” nikad nećete naći nijedan pozitivan tekst o Rusiji ili Putinu i baš zato oni svaki čas pišu o divnim i krasnim Amerikancima… – slikovit je naš sagovornik.

Prema njegovim rečima i na osnovu dokumentacije do koje smo došli, vidi se da stranci, uglavnom preko Evropske komisije i zapadnih ambasada, potpuno finansijski kontrolišu i takozvane istraživačke novinare, koji gotovo svakodnevno zatrpavaju srpsku javnost lažnim aferama sračunatim na izazivanje haosa u Srbiji!

Tako Centar za istraživačko novinarstvo (CINS) Branka Čečena i Balkanska istraživačka mreža (BIRN) Slobodana Georgieva dobijaju silne pare od Evropske komisije i Ministarstva spoljnih poslova Holandije, dok je Mreža za istraživanje kriminala i korupcije (KRIK) Stevana Dojčinovića finansijere našla u “Rokfeler fondaciji” i zloglasnom američkom tajkunu Džordžu Sorošu!

Koliko para je dobio ‘Kurir’ od Stejt departmenta

* avgust 2015.     21.589 dolara
* maj 2015.     21.589 dolara
* oktobar 2014.     24.587 dolara
* april 2014.     24.600 dolara
Ukupno: 92.365 dolara

Prema podacima do kojih je Informer došao, samo britanska ambasada u Srbiji je u julu ove godine donirala BIRN fantastičnih 3,5 miliona dinara, dok im je Evropska komisija uplatila još 50.000 evra! Ministarstvo spoljnih poslova Holandije isplatilo je BIRN-u još 22.730 evra! Isto ministarstvo doniralo je i 24.332 evra “nezavisnim” novinarima iz CINS, koji su profitirali i od Evropske komisije (78.400 evra).

Na pare stranaca nije gadljiv ni Stevan Dojčinović, urednik KRIK poznat po tome što kao izvore za svoje “istraživačke” tekstove koristi osuđene narko-dilere. Njegova organizacija je od “Rokfeler fondacije” dobila čak 35.000 dolara, dok mu je Soroš dao još 24.000 dolara!

Aleksandar Rodić nije juče hteo da komentariše naša saznanja, baš kao ni Branko Čečen iz CINS. Urednik BIRN Slobodan Georgiev, na drugoj strani, kratko je poručio da je laž da novac dobijen od zapadnih fondacija koristi za izazivanje haosa u Srbiji. Sličan odgovor ima i urednik KRIK Stevan Dojčinović.

– Istražujemo imovinu državnih funkcionera, ali će se pod lupom naći i opozicioni lideri. Projekat provere imovine državnih funkcionera započeo je donacijama građana i prvi deo projekta je odrađen upravo tim novcem. Tek naknadno smo dobili novac od stranih fondova – naglašava Dojčinović.

‘Strani najamnici’

Zašto uplate nisu transparentne i da li su za projekte ili su u formi donacija? Znaju li finansijeri na šta su pare trošene? Ova pitanja su ključna.

Analitičar Dragomir Anđelković, međutim, ubeđen je da Zapad finansira “uslužne” medije i NVO u Srbiji.

– Oni su instrument Zapada i sredstvo za ostvarivanje ciljeva Brisela, Vašingtona, Londona… To više nije nikakva tajna. Srbija, ako ne želi da se stalno vraća i iznova suočava s ovim problemom, treba po uzoru na Rusiju da zakonom reguliše strano finansiranje NVO u našoj zemlji – naglašava Anđelković.

Glavni urednik “Pečata” Milorad Vučelić smatra da je ovde reč o “najamničkom novinarstvu”.

– Ovde su ti mediji uzeti u najam da rade za strane gazde. Oni ne zavise od tržišta, već od donacija i čak se i ne stide toga. Spočitavaju Rusiji kako ne gaji ljubav, već ima interese na Balkanu. A šta onda da kažemo za njihove finansijere?! – pita se Vučelić.

Najpoplarnije
Facebook Comments
Share